Ahad, 13 Mac 2011

pedang zulfaqar
seorang insan dilahirkan
padanya penuh dengan keislaman
dah kesucian yaitu putih
dan apabila
diwarnakan dengan warna
yg terang ialah pahala
yg gelap itu zulamat dan dosa
dicipta syurga untuk org yg byk pahala
maka neraka untuk org yg sebaliknya
ungutan ketika menempuh dugaan
pertunjuk bagi org yg tidak bersyukur
tetapi untuk pensyukur pensyukur
yg menerimanya ganjaran untuk mu
yaitu pahala
walau aku seorang insan
yg tahu tentang agama
merasakan syurga bkn tempat yg selayaknya
bagi aku
ya allah
aku mahu engkau selamatkan ibu bapaku
selamat kan adik beradik ku
selamatkan
guruku
sahabtku
yg mengenali ku
engkau jauh mereka dari api api mu
satu hari nanti jika aku
tengah menungu untuk dihisab
doakan lah aku wahai
insan insan yg ku kenal.....
-amin-
-semoga aku di dalam khusnul khatimah-

1 ulasan: